فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

عملیات احداث پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب محله آبشار منطقه ۲۲ تهران با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان آغاز شد.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب محله آبشار منطقه ۲۲ تهران که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، و برخی مسئولان شهری برگزار شد، گفت: ساخت پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب به روش لجن فعال هوادهی گسترده (MBBR) با ظرفیت ۹۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز آغاز شده است.

محمدرضا بختیاری مبلغ قرارداد این طرح را حدود ۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: راه‌اندازی پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب محله آبشار منطقه ۲۲ جمعیتی در حدود 5000 نفر را زیر پوشش این تصفیه‌خانه قرار می دهد.

بختیاری خاطرنشان کرد: با اجرا و راه‌اندازی این پکیج ساکنان مجتمع‌های مسکونی نمونه سپاه و چند مجموعه دیگر واقع در ضلع شمال بزرگ‌راه شهید خرازی زیر پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می‌گیرند.

او  بیان این‌که در بخش تاسیسات فاضلاب منطقه ۲۲ به دلیل ساخت و سازهای بی‌رویه و بدون توجه به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌ هستیم، یادآور شد: این طرح با مشارکت شهرداری منطقه ۲۲ و در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰  متر مربع اجرا می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از یک میلیون و 50 هزار واحد انشعاب فاضلاب شهر تهران، حدود 700 هزار واحد به فاضلاب شهری متصل شده‌اند که می‌توانیم 60 درصد فاضلاب تولید شده شهر تهران را با اجرای این طرح تصفیه ‌کنیم.

منطقه ۲۲ شهرداری تهران غربی‌ترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌است.

منبع خبر: tpww.ir
4/5 - (1 امتیاز)

تصاویر

تصفیه-خانه-فاضلاب-منطقه-۲۲-فاضلاب-پساب

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آغاز عملیات اجرایی ساخت پکیج تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ تهران