فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران:
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت اجرای مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان در پایتخت گفت: در حال حاضر عزم جدی برای اجرای مقررات ملی ساختمان در شهر تهران دیده نمی‌شود.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

مهدی پیرهادی در آیین کلنگ‌زنی ساخت 72 باب مخزن آب‌رسانی اضطراری در شهر تهران با مهم برشمردن ساخت این مخازن در پایتخت گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرد و تمهیدات لازم اندیشیده شود تا با مدیریت کارآمد در زمان بحران شاهد کمترین خسارت در این حوزه باشیم.

پیرهادی با تاکید بر مشارکت وزارت مسکن و شهرسازی، شهرداری تهران و شرکت آب و فاضلاب در اجرای مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان گفت: منطقه 22 شهر تهران، به ویژه ساختمان‌های بلندمرتبه قابلیت نصب سامانه‌های تصفیه آب و فاضلاب و بازچرخانی فاضلاب را دارد.

او با اعلام آمادگی مدیریت شهری برای کمک به بهبود شرایط بحرانی آب تهران، خاطرنشان ساخت: با ارائه تسهیلات و مشوق‌های لازم در این زمنیه به شهروندان از سوی دستگاه‌های اجرایی، شاهد کاهش مصرف آب و بازچرخانی فاضلاب در شهر تهران خواهیم بود.

مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان، الزامات حداقل را که رعایت آنها مشمول الزامی قانونی در موارد لوله‌کشی و ذخیره‌سازی آب مصرفی در ساختمان، لوله‌کشی فاضلاب و هواکش فاضلاب، لوازم بهداشتی و لوله‌کشی آب باران ساختمان مقرر می دارد.

منبع خبر: tpww.ir
تاکنون امتیازی داده نشده

تصاویر

مبحث-۱۶-مقررات-ملی-ساختمان

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرای مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان در پایتخت ضروری است