فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

مدیر آبفای صفادشت گفت: امسال بیش از 17 کیلومتر توسعه و نوسازی شبکه آب‌رسانی در شهر و روستاهای صفادشت شهرستان ملارد اجرا شده است.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

شهر صفادشت در شهرستان ملارد استان تهران واقع شده است و از غرب به کرج، از شرق به بخش مرکزی ملارد و از جنوب به زرندیه محدود شده‌است. این شهر که دارای 20هزار مشترک آب است 37 روستا دارد که تعداد بیش از 6000 مشترک در روستاهای ساکنند.

محمد براتی در توضیح این خبر گفت: از این مقدار 16هزار و 400 متر توسعه خطوط انتقال شهری و روستایی و 600  متر نوسازی شبکه فرسوده شهری و روستایی بوده است.

براتی با بیان این‌که امسال چهار حلقه چاه آب شرب در محدوده شهری و روستایی این شهر تجهیز و وارد مدار شده است افزود: با ورود چهار حلقه چاه جدید به مدار بهره‌برداری حدود 60 لیتر بر ثانیه به میزان تولید آب صفادشت افزوده شده است.

او هم‌چنین از وارد مدار شدن مخزن جدید 5000 متر مکعبی شیرخانلو آب شرب شهر صفادشت خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این مخزن تاثیر بسزایی در افزایش سطح کیفی و کمی آب شرب این شهر خواهد داشت.

مدیر آبفای صفادشت تعداد بالای انشعاب‌های غیرمجاز را یکی از مشکلات عمده این شهر برشمرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 170 رشته انشعاب غیرمجاز در بافت شهری و روستایی این شهر شناسایی و جمع‌آوری شده است.

او اضافه کرد: استفاده غیرمجاز از آب نه‌تنها موجب امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت سوراخ‌گیری غیراصولی می‌شود و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز از تاسیسات آب‌رسانی را به  سامانه 122 اطلاع دهند.

منبع خبر: tpww.ir
تاکنون امتیازی داده نشده

تصاویر

صفادشت-ملارد-توسعه-و-نوسازی-شبکه-آب-رسانی-آب-و-فاضلاب-122

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه و نوسازی 17 کیلومتر از شبکه آب‌رسانی صفادشت