فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

در آبفای منطقه 4 شهر تهران محقق شد
با نصب تجهیزات کنترل فشار در آخرین ایستگاه فشارشکن ناحیه سلیمانیه آبفای منطقه 4 شهر تهران، تعداد 112 ایستگاه (فشارشکن، جریان‌سنج و کیفی) به سامانه اسکادا وصل و بهره‌برداری شد.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

سیستم جمع‌آوری داده و کنترل نظارتی (Supervisory Control and Data Acquisition) یا به اختصار اسکادا (SCADA) به سیستم کنترل و پایش صنعتی اتلاق می‌شود که برای کنترل فرایندهای زیرساختی و صنعتی و یا فرایندهای مبتنی بر تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب منطقه 4 شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی و تکمیل پروژه اسکادای این شرکت گفت: با اتمام عملیات اجرایی و نصب تجهیزات کنترلی در ایستگاه‌ها در حال حاضر 112 ایستگاه فشارشکن توسط همکاران مرکز اسکادا به صورت 24ساعته و درتمام روزهای سال به صورت دقیق و مستمر پایش، اندازه‌گیری وکنترل می شود.

میثم نجفی افزود: عملیات اجرایی سامانه اتصال به زمین (ارتینگ) نیز در 45 ایستگاه با اهمیت بالای منطقه به صورت کامل انجام و به اتمام رسیده است. او هدف از این عملیات را حفظ سلامت افراد و ایمنی و نگهداشت تجهیزات برقی و ابزاردقیق و بر اساس استانداردهای فنی و الزامات سازندگان تجهیزات برشمرد.

منبع خبر: tpww.ir
تاکنون امتیازی داده نشده

تصاویر

فشارشکن-اسکادا-جریان-سنج

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اتصال 112 ایستگاه فشارشکن به سامانه اسکادا