فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

سال گذشته 1745متر از شبکه توزیع آب شهری و روستایی واقع در مناطق 15و 16 شهرداری تهران توسط شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهران توسعه و بازسازی شد.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

مدیر ناحیه 17 شهریور شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران در این‌باره گفت: به منظور بهبود شبکه توزیع آب شهری و روستاهای زیر پوشش، ضمن تعویض 111دستگاه شیرکشویی و آتش‌نشانی زمینی و ایستاده فرسوده و معیوب، 1160 متر لوله شبکه توزیع و 219 رشته انشعاب آب بازسازی شد و 585 متر از شبکه آب روستاهای زیر پوشش توسعه یافت و به شبکه آب شهری متصل شد.

مرتضی براری به نصب شیر فشارشکن 300 میلی‌متری در روستای امین‌آباد اشاره کرد و افزود: این اقدام موجب کنترل فشار آب و کاهش حوادث شبکه توزیع آب آن روستا شد.

او ادامه داد: باهدف افزایش کیفیت آب روستایی جدار و لوله خروجی چاه‌های سه‌راه تقی‌آباد و امین‌آباد بهسازی و بازسازی و از خرابی پمپ چاه جلوگیری شد.

براری به شست‌‌و‌شو و گندزدایی، تعمیر پمپ‌های ایستگاه پمپاژ، نصب فلومتر هم‌سطح‌سازی و نصب تعداد 178 دریچه نامرئی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب در روستاهای امین‌آباد و تقی‌آباد اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده در چارچوب برنامه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و بهبود منابع تأمین و شبکه توزیع آب بوده است.

مدیر ناحیه 17 شهریور شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران در ادامه گفت: شست‌و‌شو و لایروبی 280 کیلومتر از خطوط فرعی، ترمیم و استانداردسازی 151 رشته انشعاب فاضلاب و نصب و هم‌سطح‌سازی 122 منهول و دریچه انشعاب از مهم ترین اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب در این محدوده بوده است.

ناحیه 17 شهریور شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران، 76 هزار و 591 مشترک آب و 56 هزار و 296 اشتراک فاضلاب با جمعیتی افزون بر 530 هزار نفر را در منطقه 15و 16شهرداری تهران زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

منبع خبر: tpww.ir
4/5 - (1 امتیاز)

تصاویر

آب-و-فاضلاب-شبکه-توزیع-آب-بازسازی-شبکه-توسعه-شبکه

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسعه و بازسازی 1745متر شبکه توزیع آب شهری و روستایی در مناطق 15و 16 تهران