فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران اعلام کرد:
مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران گفت: بیش از 915 کیلومتر شبکه فاضلاب در مناطق یک و 3 تهران طراحی شده که در حال حاضر 895 کیلومتر در حدود 95 درصد شبکه این مناطق اجرا شده است و تمام محدوده‌های باقی‌مانده دارای پیمانکار فعال است.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

محمدرضا شریفی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم انفصال‌ها و 20 کیلومتر شبکه فاضلاب باقی‌مانده تا سه سال آینده انجام و شبکه این مناطق به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

او ادامه داد: در حال حاضر 520 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی در منطقه یک و 375.5 کیلومتر در منطقه 3 لوله‌‌گذاری شده است.

تاکنون تعداد 51578 مورد انشعاب فاضلاب در این مناطق نصب شده است و در حدود 70 درصد جمعیت منطقه دارای انشعاب فاضلاب هستند.

شریفی به انفصال‌های مهم منطقه اشاره کرد و گفت: تعداد انفصالات رفع شده در سطح دو منطقه حدود 30 انفصال مهم از میدان قدس تا بلوار شهرزاد و خیابان قبا بوده است که همگی با کلکتور اصلی شریعتی و پاسداران خیابان ولیعصر(عج) به دو تصفیه‌خانه بزرگ جنوب و غرب انتقال داده شده است.

او از رفع انفصال شبکه فاضلاب در خیابان‌های یاس و خندان واقع در منطقه یک شهرداری نیز خبر داد و گفت: به دلیل جاری شدن فاضلاب از انشعابات غیر مجاز شهرک کوثر واقع در شهرک قائم در بالادست مجتمع آتی‌ساز 2، مشکلاتی به لحاظ زیست‌محیطی برای اهالی این مجتمع ایجاد شده بود.

شریفی افزود: با تعاملات صورت گرفته و رفع انفصال این محدوده، در حال حاضر امکان نصب انشعابات این شهرک‌ها به طور کامل برای اتصال به سیستم فاضلاب شهری فراهم شد.

منبع خبر: tpww.ir
تاکنون امتیازی داده نشده

تصاویر

فاضلابà

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکمیل 95 درصد شبکه فاضلاب مناطق یک و 3 شهرداری تهران