فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: مصرف آب شهر تهران در روز ۲۵ فروردین به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر رسید که نسبت به روز مشابه سال قبل 200 میلیون مترمکعب افزایش مصرف داشته‌ایم که این رقم، رکوردی تازه در مصرف آب در فروردین ماه است.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

عبدالحسین مجدی‌زاده با اشاره به کاهش بارندگی‌های نسبت به سال آبی گذشته و شرایط سخت تامین آب برای شهر تهران گفت: علی‌رغم همه‌ محدودیت‌های موجود، مصرف آب در شهر تهران روند افزایشی داشته  است.

مجدی‌زاده با بیان این که سرانه مصرف آب شرب در تهران باید ۱۳۰ لیتر به ازای هر نفر باشد، گفت: این رقم هم‌اکنون به ۲۲۰ لیتر در شبانه‌روز به ازای هر نفر رسیده که ۹۰ لیتر بیشتر از استاندارد است.

او با اشاره به روند افزایش مصرف آب در روزهای اخیر و وضعیت قرمز برخی مخازن ذخیره آب تهران خاطرنشان ساخت: فرارسیدن گرمای زودهنگام و روشن شدن کولر‌های آبی دلیل افزایش مصرف آب است.

معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آبفای تهران با بیان این‌که هر کولرآبی در شبانه روز  اگر نشتی نداشته باشد ۳۰۰ تا ۳۷۰  لیتر آب مصرف می‌کند گفت: با نصب سایه‌بان روی کولر‌ها تا ۱۰۰ لیتر در شبانه‌روز میزان مصرف این کولر‌ها کاهش می‌یابد.

منبع خبر: tpww.ir
5/5 - (1 امتیاز)

تصاویر

آب-تهران-کمبود-آب-بحران-آب-مدیریت-مصرف-رکورد-مصرف-آب-آب-و-فاضلاب-استان-تهران

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط سخت تامین آب تهران/ ثبت رکورد تازه در مصرف آب در فروردین ماه