فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

عملیات اجرایی طرح محیط زیستی خط انتقال فاضلاب مسکن مهر 1232 واحدی (آژینه) پیشوا آغاز شد.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران در این مراسم گفت: جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب و استفاده بهینه از پساب از موضوعات مهم شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران است که با رویکرد شرکت آب و فاضلاب، در کوتاه‌ترین زمان، مشکل فاضلاب در چهار شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت حل می‌شود.

حمیدرضا نامداری با اشاره به این‌که هزینه اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال است، افزود: طرح فاضلاب مسکن مهر آژینه یکی از دغدغه‌های مسئولان امر است و این مشکل با همکاری مسئولان و همراهی مردم رفع می‌شود.

نامداری تصریح کرد: با آغاز عملیات اجرای خط انتقال فاضلاب تلاش می‌شود تا ابتدای تابستان آینده شاهد تکمیل این پروژه 4500 متری باشیم.

سرپرست فرمانداری پیشوا در ادامه این مراسم با بیان این که انتقال فاضلاب مسکن مهر پیشوا، از طرح‌های بسیار مهم محیط زیستی این شهرستان است گفت: این طرح ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب را برای ایجاد و تولید پساب مورد نیاز افزایش می‌دهد.

ابراهیم تاجیک نوری افزود: با انجام کلنگ‌زنی، بلافاصله عملیات اجرایی طرح آغاز می‌شود و از پیمانکار انتظار داریم تا کار را با سرعت و به گونه‌ای که کمترین زحمت را برای مردم ایجاد کند، پیش ببرد.

تاجیک نوری تصریح کرد: بازچرخانی آب یکی از مهمترین طرح‌های زیست محیطی شهرستان پیشوا است که می‌تواند آب مورد نیاز صنعت و کشاورزی را تأمین کند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر: tpww.ir
4/5 - (1 امتیاز)

تصاویر

فاضلاب-پساب-پیشوا-بازچرخانی-آب-آب-و-فاضلاب-استان-تهران

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب مسکن مهر پیشوا آغاز شد