فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

در آبفای منطقه یک
معاون بهره‌برداری آبفای منطقه یک شهر تهران نرخ شکست شبکه توزیع در محدوده آبفای منطقه یک شهر تهران را هم‌اکنون یک‌دهم درصد (یک حادثه به ازای هر یک کیلومتر شبکه) و نرخ حوادث انشعاب را هفت درصد اعلام کرد و گفت: این شاخص فراتر از استانداردهای ملی است.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

احمد محمودی سوره با اشاره به کاهش تعداد حوادث انشعاب‌ها در محدوده زیرپوشش آبفای منطقه یک شهر تهران در سا‌ل‌های اخیر ادامه داد: در سال 1393 به طور میانگین 14هزار حادثه انشعاب در منطقه گزارش ‌شده بود که این میزان در پایان سال گذشته به کم‌تر از 10هزار حادثه رسید و تا پایان امسال نیز روند بهبود این شاخص ادامه خواهد داشت.

او خاطرنشان کرد: افزون بر این دستاوردها، شاخص‌های مهم دیگری نظیر زمان رسیدگی به حوادث شبکه و انشعاب‌ها، سرعت نشت‌یابی و رفع آن و شناسایی و کشف و قطع انشعاب‌های غیرمجاز بهبود یافته است و به عنوان مثال زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع تا پایان دی‌ماه به 83 دقیقه و زمان رسیدگی به حوادث انشعاب‌ها به حدود 52 دقیقه رسیده است.

محمودی سوره هم‌چنین از نصب درپوش چدنی ضدسرقت روی برخی از منهول‌‌های شبکه فاضلاب در محدوده آبفای منطقه یک شهر تهران خبر داد و افزود: این اقدام ضمن جلوگیری از سرقت درپوش‌ها، از حوادث بعدی نظیر سقوط افراد و خودروها به این دریچه‌ها و ایجاد آسیب‌های جانی و مالی به شهروندان پیش‌گیری کرده است.

به گفته معاون بهره‌برداری آبفای منطقه یک هم‌اکنون نصب درپوش‌هایی با بتن الیافی که کارایی بالایی از نظر ایمنی در برابر سرقت و هزینه پایین‌تری دارد در دستور کار است تا در آینده از این نوع درپوش‌ها استفاده شود.

منبع خبر: tpww.ir
تاکنون امتیازی داده نشده

تصاویر

شبکه-توزیع-آب-نشت-یابی-حوادث-شبکه-و-انشعاب-درپوش-چدنی-ضد-سرقت-منهول-فاضلاب-مدیریت-مصرف-آب-و-فاضلاب

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نرخ شکست شبکه توزیع به یک‌دهم درصد رسید