فرآب زیست

سال تاسیس ۱۳۷۷

ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری تصفيه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی

مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران:
مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران گفت: 3000 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب در منطقه 22 تهران نیاز است و برای تکمیل این طرح نیازمند همکاری متقابل و نزدیک با شهرداری منطقه هستیم.
Print
Telegram
WhatsApp
Email

آیدین تکلیفی با بیان این‌که در حال حاضر در بخش تاسیسات فاضلاب منطقه 22 به دلیل ساخت و ساز‌های بی‌رویه و بدون توجه به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌ایم، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده میان شرکت فاضلاب تهران و شهرداری منطقه 22 تهران برای رفع معضل فاضلاب منطقه، شهرداری باید صدور مجوزهای حفاری را تسهیل و چهار قطعه زمین مناسب به منظور احداث تصفیه‌خانه‌های محلی به شرکت فاضلاب واگذار کند که این موضوع تاکنون محقق نشده و در مرحله پیگیری توسط مسئولان شهرداری است.

تکلیفی تاکید کرد: شرکت فاضلاب تهران تا کنون در حدود 70 کیلومتر شبکه جمع‌آوری اصلی و فرعی را با هزینه خود و خارج از تعهدات تفاهم‌نامه با شهرداری احداث کرده و برای تسریع عملیات اجرای شبکه و خطوط، نیازمند همکاری شهرداری منطقه 22 در کاهش هزینه‌های صدور مجوز‌هاست.

او افزود: برای عبور لوله اصلی و خط انتقال فاضلاب در قسمت شمالی دریاچه چیتگر نیازمند مساعدت ارگان‌های ذی‌ربط در صدور مجوزهای لازم هستیم.

به گفته مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران مطابق مفاد مبحث 16 مقررات ملی ساختمان، در هنگام صدور مجوز ساخت، باید تمهیدات لازم برای تعبیه سامانه جمع‌آوری و دفع فاضلاب در نظر گرفته شود و این مهم متاسفانه در سازه‌های احداث‌شده این منطقه مغفول مانده است و فاضلاب مجتمع‌ها به صورت غیرمجاز به معابر عمومی هدایت و باعث آلودگی محیط زیست می‌شود.

منبع خبر: tpww.ir
تاکنون امتیازی داده نشده

تصاویر

فاضلاب-منطقه-22-پساب

اخبار مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3000 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب در منطقه 22 تهران نیاز است